Реклама на Радіо NRJ

  • Динамічна та сучасна радіостанція під назвою NRJ з'явилась в українському ефірі 2 квітня 2016 року на місці відомої, популярної і всіма улюбленої Europa Plus. Відтепер оновлена Європа (Радіо Енерджі) звучить на радіо, назва якого говорить сама за себе, адже ENERGY - це драйв, рух, це тільки найкраща танцювальна світова та українська музика, це запальні ведучі, ще більше розважальних шоу та танцювальних проектів. Радіостанція, яка створює позитивний настрій з самого ранку і до пізньої ночі ніколи не залишається поза увагою слухачів, а завдяки цьому рекламодавці, що розміщують рекламу на цій хвилі можуть сміло очукавати максимально позитивного ефекту! Замовити рекламу на радіо енерджі без посередників ви можете лише в рекламному агентстві "Максимус"
Аудиторія
Цільова аудиторія радіо NRJ це молодь віком 18-45р., новатори, енергійні та впевнені в собі люди, що готові ризикувати та купувати новинки, вони орієнтовані на престиж і моду. Будь-якими засобами підкреслюють свою індивідуальність, купують якісні та модні речі відомих брендів.
Рейтинг
Радіостанція NRJ хоч і вважається теоретично новою на українському ринку, проте зважаючи, що ефір ведеться на частоті Europa Plus, а музичне наповнення практично не змінилось та залишились улюблені ведучі - NRJ впевнено тримається серед лідерів всеукраїнських рейтингів, та залишається радіостанцією із найвищим показником відповідності (aff) цільової аудиторії «18-35 років». Протягом доби в містах України з населенням більше 50-ти тисяч жителів її слухають більше 1 млн. сучасних людей, з яких 750 тисяч слухачів у віці 18-35 років