• Maxymus
  • 5 грудня 2016 р.

Реклама в інтернеті

Реклама в інтернеті – наймасовіший різновид реклами, який дозволяє проводити масштабні рекламні кампанії. Інтернет-реклама передбачає представлення бренду або продукту на сайтах та інформаційних порталах. Зазвичай реклама в інтернеті адресована масовому клієнту, крім випадків її розміщення на спеціалізованих інформаційних ресурсах. Основна відмінність реклами в інтернеті від інших рекламоносіїв у тому, що лише тут є можливість вести облік рекламних контактів та відстежувати зворотну реакцію на рекламне повідомлення.

Найпоширеніші різновиди реклами в інтернеті:

  • контекстна реклама – розміщення інформації в Інтернеті за допомогою ключових слів та тематичних оголошень, які при запиті користувача відображаються поруч із результатами пошуку.

реклама в інтернеті максимус

  • банерна реклама – розміщення в інтернеті графічних зображень рекламного змісту (банерів) із переходом на сайт рекламодавця.

banerna_reklama

  • відеореклама – короткі ролики, що відображаються у вікні програвача (перед, всередині чи в кінці відео) або вбудовані в інтерфейс сайту.

vadeo_reklama

  • просування в соцмережах – підвищення лояльності до сайту чи спільноти рекламодавця шляхом безпосереднього спілкування з користувачами інтернету в соціальних мережах, а також замовлення платної реклами

sotz_merezhi

  • вірусна реклама – розміщення в Інтернеті нестандартного рекламного повідомлення, яке завдяки своїй креативності поширюється мережею самими ж користувачами.

virusna_reklama

Серед основних переваг інтернет-реклами можна виділити такі:

  • Можливість подавати більше інформації про бренд, товар, послугу
  • Легка доступність для споживача
  • Невисока ціна
  • Гнучкість при коригуванні рекламної кампанії
  • Можливість точного вибору цільової аудиторії
  • Відстеження зворотної реакції користувача
  • Можливість обліку рекламних контактів
  • Інтерактивність

Серед недоліків реклами можна виділити такі:

  • Великий рівень конкуренції серед рекламодавців,
  • Низька довіра споживача до реклами через високий відсоток інтернет-аферистів
  • Відсутність доступу до інтернету у деяких категорій населення України.

Як зорієнтуватися на ринку інтернет-реклами

Із року в рік темпи розвитку інтернет-реклами стають все швидшими, а отже це змушує компанії перерозподіляти свій бюджет із традиційних різновидів просування на користь реклами в інтернеті.

Ми допоможемо вам:

  • підібрати інтернет-ресурси з необхідною цільовою аудиторією
  • розробити концепцію рекламної кампанії, обравши ефективні веб-ресурси
  • проаналізувати рекламну активність конкурентів
  • розрахувати бюджет рекламної кампанії

Maxymus - Твоя допомога в керуванні рекламою!