• Maxymus
  • 6 грудня 2016 р.

Пакетна банерна реклама – варто чи ні?

Із розвитком Всесвітньої павутини дедалі більшого розмаху набирає банерна реклама – розміщення на сайтах-майданчиках текстово-графічних рекламних матеріалів (банерів), які є переходом на сайт рекламодавця. Цей тип реклами в інтернеті – один із найдешевших, до того ж стабільно набирає популярності.

Актуальність банерної реклами зумовлена такими особливостями:

  • Банер – візитка картка компанії, потужний інструмент брендингу. Навіть якщо на банер не натискають – на нього дивляться. Оскільки банер переглядає постійно величезна кількість людей, він працює на впізнавання бренду компанії – ви завжди в полі зору!
  • Банер працює з цільовою аудиторією. Однією з головних переваг цього типу оголошень є те, що він приводить цільовий трафік. Є можливість налаштовувати таргетинг (виділення з сукупності інтернет-користувачів тільки необхідної частини або цільової аудиторії) за часом, географією, інтересами тощо.
  • Банерна реклама забезпечує негайну віддачу. Оголошення починають працювати відразу після запуску, а результати можуть бути вже у перший день розміщення банера.
  • Банером можна керувати. У будь-який момент ви можете призупинити або припинити роботу банера – тривалість його дії залежить тільки від вас.

Проте ми пішли далі й надаємо вам можливість не лише залучати до своєї рекламної кампанії окремі ресурси, але й робити акцент на переліку найбільш відвідуваних цільовою аудиторією сайтів. Тим самим ми забезпечуємо значне охоплення аудиторії за меншу ціну. Пакетне розміщення від MAXYMUS – це рекламні матеріали в групі сайтів, які об’єднані за тематичною ознакою, із загальним обсягом розміщення.

Переваги пакетного розміщення банерної реклами:

  • Велике охоплення аудиторії (в пакетах включено від 11 до 300 сайтів із аудиторією від 10 тисяч унікальних користувачів з України щомісяця).
  • Максимальне охоплення за тематикою – сайти об’єднані в такі пакети, як туризм, авто/мото, фінанси, медицина, спорт, ЗМІ та інформація тощо. Окрім того, існують інші типи пакетів: для жінок, чоловіків, молоді, пакет для топ-менеджерів тощо.
  • Із будь-якого пакета є можливість виключити 20% ресурсів – не платіть за рекламу на сайтах, які на вашу думку користуються найменшою популярністю у вашої цільової аудиторії серед зазначених у переліку.
  • Економія бюджету (вартість показу реклами в пакеті є значно нижчою, ніж при запуску її на кожному сайті окремо).
  • До пакетів входять загальноукраїнські канали, проте кампанію можна налаштувати для регіонального споживача, тим самим нівелювавши ризик показів на територіях, де ваш бізнес відсутній.

На відміну від популярних сервісів Goodle AdWords та Yandex Direct, де рекламна кампанія потребує значних налаштувань, а за кожне місце під рекламу доводиться брати участь в аукціоні, ми співпрацюємо з мережею Admixer, фахівці якої ретельно перевіряють кожен сайт перед тим, як долучити його до мережі, а також періодично слідкують за сайтом упродовж роботи. Крім того, значна частина ресурсів дозволяють розміщення рекламних матеріалів лише для Admixer, що значно підвищує OTS (Opportunity to see) – шанс, що буде показано саме ваш банер.

Отже, якщо ваш рекламований продукт чи бренд належить до однієї з категорій, зазначених у прайс-листі, а цільова аудиторія часто переглядає веб-ресурси певної тематики, то пакетна банерна реклама – вибір саме для вас!