• Maxymus
  • 24 січня 2017 р.

Мобільна реклама - Ваш бренд в кишені.

Ще якихось десять років тому, забувши вдома мобільний телефон, ми і не думали чимдуж повертатися, щоб захопити річ, без якої сьогодні просто не обійтися. Зараз ми не так боїмося запізнитися, як лишитися на цілий день без смартфона.

За статистикою, більше половини користувачів мобільного інтернету не випускають смартфон із рук навіть під час перегляду телебачення, читання, серфінгу по сайтах на стаціонарному ПК.

Рекламники не сплять.

Звісно, що шалена популярність мобільних гаджетів не могла не вплинути і на сферу реклами. Тому, аби не проґавити нові можливості достукатися до цільової аудиторії, варто слідкувати за трендами сучасного світу. І, судячи з прогнозів експертів, можна сміливо спрямовувати свою рекламну діяльність і на тих потенційних споживачів, які користуються мобільними гаджетами.

Сьогодні існує декілька платформ для розміщення реклами: мобільні рекламні мережі/майданчики, мобільний пошук, мобільні додатки, а також звичайні сайти, де передбачена можливість користуватися ними з мобільних пристроїв.

П’ять причин використовувати мобільну рекламу

  1. Переважна більшість людей користуються смартфонами, і їхня кількість із кожним роком зростає.
  2. Унікальний таргетинг: обирати аудиторію глядяачів для своєї реклами ви можете за різними параметрами, серед яких: геолокація, операційна система та модель гаджета, мобільний оператор, встановлені додатки.
  3. Оголошення на мобільних пристроях значно помітіші: в середньому на текстове оголошення припадає 10-20% екрана, ана банер – понад 30%.
  4. Невисока вартість зазвичай ціна одного кліку на мобайлі вдвічі нижча, ніж на декстопі.
  5. Мобільна інтернет-реклама дозволяє залучити нову для бізнесу аудиторію.

Усе це не означає, що мобільна реклама здатна повністю замінити звичну для всіх контекстну і медійну рекламу в інтернеті. Аж ніяк! Мобільна реклама чудово функціонує як додаток до інших різновидів інтернет-реклами. Як було сказано раніше, багато користувачів поєднують використання всіх доступних їм пристроїв залежно від потреби у конкретний момент.

Коли мобільна реклама найбільш ефективна

Наведемо декілька прикладів. Стаціонарним комп’ютером або ж ноутбуком користуються здебільшого вдень (на роботі чи навчанні). У вечірні години, після роботи, люди хочуть відпочити від великих моніторів і сидіння за столом, тому беруть на диван або ж у ліжко менші за розміром гаджети – смартфони та планшети. Відповідно, якщо відвідувачі натрапили на ваш сайт і щось захотіли придбати впродовж дня на роботі чи під час навчання, але з якихось причин не змогли/не встигли/не захотіли цього зробити, а прийшовши додому, забули, яким сайтом зацікавилися, то наше завдання – знову нагадати про себе, показавши користувачам нашу рекламу на смартфоні або ж планшеті.

Отже, мобільна реклама – це унікальний інструмент, що дозволяє бути якомога ближчим до клієнтів. Технології мобільного маркетингу ефективно працюють і як спеціальні рекламні заходи, і в складі маркетингових кампаній. Тому замовляйте цю послугу в нашому агентстві, доки конкуренти не випередили вас!