• Maxymus
  • 21 жовтня 2016 р.

Реклама на телебаченні

Як зорієнтуватися у ринку телереклами і використати її переваги

Реклама на телебаченнінайпопулярніший різновид реклами у світі. Телереклама вважається найефективнішим засобом впливу на аудиторію. Саме вона дозволяє діяти на глядача комплексно. Завдяки масовості охоплення це – оптимальний спосіб розповісти про свій бренд, товар чи послугу. Найчастіше телерекламу використовують для поширення інформації про товари масового споживання (FMCG).

Найпоширеніші різновиди телереклами:

  • Рекламні ролики в межах рекламного блоку під час або між фільмами, програмами, передачами
  • Партнерство чи спонсорство окремих телепрограм
  • Окремі передачі або цикли передач рекламного характеру, присвячені особі, товарам, послугам
  • Запрошення до студії уповноваженої особи в якості експерта для розмови про переваги певного продукту

Переваги телереклами

Без перебільшення можна стверджувати, що телебачення – один із наймасовіших та найпопулярніших засобів масової інформації. Основна перевага телереклами – низька вартість контакту (з розрахунку співвіднесення кількості глядачів до вартості реклами). Зважаючи на це, вартість телереклами залежить від часу її розміщення. Найдорожчими є години, коли біля телевізорів збирається найбільше глядачів, – прайм-тайм (з 7:00 до 10:00 та з 18:30 до 00:00). Ціна розміщення у прайм-тайм може різнитися від вартості будь-якого іншого часу в кілька разів.

Ще одним пріоритетом реклами на телебаченні є її здатність діяти відразу на кілька органів чуття – зір та слух. Саме це при правильному позиціонуванні рекламного повідомлення допомагає рекламодавцю створити позитивний імідж продукту, збільшити впізнаваність бренду, сформувати довіру до нього у покупців. Якщо узагальнити, то основні переваги телерекламице:

  • Можливість розповісти про себе, свій бренд, товар у ЗМІ з найвищими рейтингами
  • Найнижча вартість контакту з розрахунку на 1% населення (CPP)
  • Можливість точно визначити потрібну цільову аудиторію та від першої особи розповісти їй про переваги продукту
  • Найбільш дієвий вплив на свідомість людини через різні органи чуття – зір і слух

До недоліків реклами на телебаченні належать:

  • Високий вхідний ціновий поріг для рекламної кампанії
  • Потреба завчасного планування рекламної кампанії через велику кількість реклами конкурентів
  • Завантаженість рекламних блоків спонукає глядачів ігнорувати пряму рекламу на телебаченні

Як зорієнтуватися на ринку телереклами?

MAXYMUS допоможе вам підібрати всі можливі варіанти розміщення телереклами на центральних та регіональних телеканалах України. Нам відомо, в яких регіонах ротація роликів на телебаченні отримує всі плюси рекламної кампанії всеукраїнського масштабу, а обходиться дешевше.

Ми допоможемо вам:

  • Проаналізувати рекламну активність конкурентів
  • Розробити концепцію рекламної кампанії, обравши ефективні телеканали
  • Розрахувати бюджет комплексу рекламних заходів для України та регіонів
  • Обрати програми з потрібною цільовою аудиторією
  • Вибрати оптимальний час для виходу та період для ротації рекламних роликів у ефірі
  • Виготовити рекламні ролики, продумавши правильне позиціонування продукту

MAXYMUS – ваша допомога у керуванні рекламою!