• Maxymus
  • 27 січня 2017 р.

Як рекламний текст допомагає вам продавати

Будьмо відвертими, рекламу більшість людей, м’яко кажучи, недолюблюють. Чому? Тому що вона може бути доволі надокучливою. Проте факт лишається фактом: без реклами не буде і продажів. Можна безупинно говорити, що люди не дивляться рекламу, не слухають її на радіо, а одразу перемикають на іншу хвилю, де реклами немає, але зазвичай ті, хто так говорить, самі себе обдурюють, адже високоякісна реклама – як відео, так і текстова – продовжує збільшувати обсяги продажів та впізнаваність брендів. Вдалий рекламний текст, аудіо-/відеоролик допоможуть збільшити продажі та створити привабливий імідж компанії.

Залучення «словами-сигналами».

Бездоганна реклама повинна не тільки зацікавлювати споживачів, але і спонукати їх до дії, а саме до купівлі рекламованого товару чи послуги. Як правило, з цією метою можуть впоратися привабливі, красиві зображення. Та самі «картинки» не змусять людей витратити свої кошти на покупку. Тут на допомогу і приходять тексти, які не тільки доповнюють образи, а й допомагають споживачам зробити поінформований вибір. Дуже добре, коли слова супроводжує правильно підібрана картинка (якщо йдеться про телебачення та інтернет-рекламу) або ж музика (якщо йдеться про радіоролик).

Споживач долучається, вже починаючи з назви реклами. Саме назва – важливий метод втягнути читача у рекламний текст. У назві найкраще уживати так звані «слова-сигнали», наприклад, «новий», «безкоштовно» і т. ін. Проте навіть майстерно написаний рекламний текст – це не художній твір, а тому утримуйтеся від зайвих експериментів. Найбільш ефективним для таких текстів сьогодні є інформаційний стиль, якого й радимо дотримуватися.

Основа рекламного повідомлення.

Основний текст змушує споживача придбати саме ваш товар чи послугу. Якщо у заголовку ви пообіцяли розповісти про нову пропозицію, виконайте свою обіцянку і коротко викладіть її переваги, які змусять слухача захотіти придбати ваш товар чи послугу. Помірна дещиця емоцій прикрасить ваш текст, тому намагайтеся активізувати почуття споживачів, адже у 95% при прийнятті рішень раціональне поступається емоціям.

Яким повинен бути рекламний текст?

Простим, зрозумілим і коротким. Використовуйте прості слова і короткі речення. Так ви будете впевненими, що всі вас правильно зрозуміють. Розповідаючи навіть про складні продукти, намагайтеся робити це так, щоб вас зрозуміла людина, яка ніколи не користувалася ними і не знає, про що йдеться. Текст повинен привертати увагу, а не дратувати нескінченними переліками складних термінів.

Пам’ятайте, що навіть байдужих до продукту споживачів завжди спокушають всілякі знижки та бонуси.

Пишіть просто, зрозуміло, коротко про переваги і кращі сторони ваших товарів та послуг – і вам доведеться готуватися до істотного збільшення продажів.