• Maxymus
  • 3 листопада 2016 р.

Радіопакет VS Розміщення реклами на 1 радіостанції

При плануванні рекламної кампанії власники, топ-менеджери та маркетологи часто ставлять перед собою запитання: «Купувати цілий радіопакет (розміщення реклами на п’яти радіостанціях) чи краще обрати лише одну або кілька найпопулярніших радіохвиль і зекономити бюджет?». Насправді, і пакетне розміщення, і реклама на одній хвилі мають як свої переваги, так і незначні недоліки. Пропонуємо розглянути обидва варіанти у порівняльних списках і обрати для себе оптимальний:

Радіопакет

Переваги:

  • Велике охоплення слухачів радіо (до 30% ринку радіо м. Львова)
  • Охоплюється максимально різна аудиторія (за віком, статтю, соціальним статусом, уподобаннями тощо)
  • Економія бюджету (вартість 1 секунди реклами в пакеті значно нижча, ніж при купівлі на кожній станції окремо)
  • Зростає ймовірність, що вашу рекламу почують за 1 годину на декількох радіостанціях. Адже рекламні блоки на різних хвилях виходять в різний час.
  • Можливість індивідуального сплітування радіостанцій у межах пакету (наприклад розміщення реклами через день на різних радіо тощо)
  • Є можливість обрати половину пакета (тобто 2 радіостанції на Ваш смак) за півціни, тим самим максимально сконцентруватися на необхідній Вам аудиторії і при цьому зекономити кошти.

Недоліки:

  • Неможливість виробу певної аудиторії, що підходить не для всіх товарів та послуг
  • Відсутність можливості обирати час виходу радіореклами в ефір.

Розміщення на одній хвилі

Переваги:

  • Чітке окреслення цільової аудиторії. Є можливість обрати саме ту радіостанцію, яку слухає ваш ключовий клієнт.
  • Якщо в пакетній пропозиції час звучання рекламного повідомлення не залежить від бажання клієнта, то при розміщенні на кожному радіо окремо  ви можете самостійно обирати часові проміжки, коли буде розміщено рекламу.

Недоліки:

  • Дорожча цінова політика в порівнянні з пакетною пропозицією.
  • Значно менше охоплення аудиторії.

Отже, при виборі того чи іншого варіанта розміщення реклами на радіо рекомендуємо дати для себе відповідь на декілька важливих запитань:

                             1Хто ваш ключовий клієнт?

клієнт радіоВідповідь на це запитання дасть розуміння того, які радіоносії потрібно залучити для позитивного ефекту від рекламної кампанії і чи варто залучати всі 5 радіостанцій, або ж сконцентрувати зусилля на найбільш відповідних цільовій аудиторії радіохвилях.

 

2. Які цілі рекламної кампанії?

цілі радіо рекламиЦе чи не найважливіше запитання, адже якщо вашою ціллю є охоплення якомога більшої аудиторії, то однозначно варто зупинити свій вибір на пакетній пропозиції. Це буде доречно, якщо рекламна кампанія матиме інформаційний характер (акції, знижки, новий товар чи послуга масового вжитку), або при іміджевій рекламі, де потрібно постійно бути на слуху та ін.

Ваше завдання – чітко окреслити цілі РК, а все інше, аби забезпечити їх досягнення, зробить наше рекламне агентство!

3. Який ви готові виділити бюджет?

бюджет радіо реклами

Це питання, безумовно, важливе, але часто власники та маркетологи ставлять бюджет на перше місце і вже від нього відштовхуються. З практичного досвіду можна сказати, що така тактика часто призводить до зменшення ефективності РК.

Насамперед вам необхідно визначити цільову аудиторію і цілі, тоді, виходячи з цього, разом із нашим спеціалістом підібрати оптимальний варіант розміщення на радіо, який буде зорыэнтований на максимально ефективний результат і при цьому вкладатиметься у ваш бюджет.