• Maxymus
  • 30 січня 2017 р.

Різновиди контенту, і як сприймає їх наш мозок

Як зрозуміти, що людям подобається чи не подобається, і розпізнати їхнє ставлення до вашого бренду? Чи правильно вони сприймають те, що бачать, читають і чують від вас як власника товару чи послуги? Як ваш контент впливає на рішення про покупку, і чи привертає він увагу потенційних покупців?

Щоб відповісти на всі ці запитання, потрібно знати, як люди сприймають та реагують на різноманітну інформацію та різні способи представлення контенту.

Пропонуємо декілька порад (у вигляді інфографіки) щодо того, як обрати золоту середину для вашого контенту.

Текстовий контент.

Без текстів сьогодні не обійтися, якщо ви хочете передати знання, інформацію, завоювати довіру людей і, врешті, вибудувати взаємовигідні відносини з аудиторією ваших споживачів, клієнтів, партнерів і просто друзів. Зробити це нам допомагає декілька різновидів текстового контенту.

текстовий контент

Сьогодні найбільш поширеними різновидами текстового контенту є:

  • Пости в блогах
  • Кейси, тематичні дослідження
  • Електронні книги
  • Тематичні наукові публікації
  • Безпосереднє текстове наповнення сайтів

Читаючи тексти, ми ототожнюємо себе з головними героями або ж із подіями, які описано в тексті. Якщо ж ідеться про певний товар або послугу, читач отримує перші враження й уявляє, як міг би почуватися він, якщо скористався б тим, що йому пропонують. Тому силу майстерно написаний текстів не можна недооцінювати.

особливість тексту

Коли ми читаємо, наш мозок намагається поставити себе на місце автора або головного героя. Він однаково активізується як при читанні чого-небудь, так і при спостеріганні цього в реальному житті.

Текстовий контент – це найкраще рішення для:

  • Створення відносин між брендом і покупцем
  • Демонстрації знань та досвіду
  • Завоювання довіри споживача
  • Оцінювання та порівняння ваших товарів і послуг
  • Шерингу відгуків клієнтів

Графічний контент.

Графічний контент швидко став найпопулярнішим у Мережі, оскільки він легко сприймається, швидко поширюється і, якщо вдало створений, може стати вірусним. Зображення зберігаються у довготривалій пам’яті людей та допомагають швидше донести ваше повідомлення.

графічний контент

Сьогодні серед графічних матеріалів у інтернеті найбільшою популярністю користуються інфографіка, слайд-шоу, фотографії та зображення.

Картинки зберігаються в довготривалій пам’яті людини. Візуалізація допомагає аудиторії швидше запам’ятати і зрозуміти те, що ви хочете до неї донести:

Графічний контент – це найкраще рішення для:

  • Презентації комплексу даних та ідей
  • Акцентування уваги на вашому бренді й зацікавлення ним
  • Створення контенту, який запам’ятовується
  • Переконливої ​аргументації

Інтерактивний контент.

Це тип контенту, з яким людина може взаємодіяти у реальному часі: тести, ігри, анімація. Інтерактивний контент поєднує тексти та зображення, активізуючи відразу кілька зон головного мозку. Завдяки цьому інформація краще сприймається і запам’ятовується.

Інтерактивний контент користується найбільшою популярністю у соціальних мережах: користувачі відчувають себе причетними до ширшої спільноти, коли публікують дані тестів чи опитувань, у яких беруть участь.

Інтерактивний контент

Інтерактивний контент – це найкраще рішення для:

  • Публікацій у соціальних мережах
  • Залучення читача на емоційному рівні
  • Отримання інтерактивного досвіду, який запам’ятається надовго

Відеоконтент.

Це ледь не найпопулярніший на сьогодні різновид контенту, адже він не потребує значного напруження свідомості для сприйняття. До відеоконтенту належать іміджеві та рекламні ролики, відеоблоги, навчальні відео, вебінари, онлайн-лекції, онлайн-відгуки, інтерв’ю і т. ін. Якісний відеоконтент сприймається швидко, легко, надовго запам’ятовується, не потребує від глядача значного напруження.

Відео

Відеоконтент – найкраще рішення для:

  • Презентації історії компанії та її брендів
  • Формування контакту з глядачем
  • Демонстрації способів користування товаром або послугою

Поєднуючи різні типи контенту залежно від вашої аудиторії та завдань, ви залучаєте більшу кількість користувачів, підвищуєте ефективність своїх маркетингових кампаній, стаєте більш цікавими як для існуючих, так і для потенційних клієнтів.