• Maxymus
  • 27 грудня 2016 р.

Мультиканальний маркетинг. Про вас почують усі!

Люди проводять все більше часу, використовуючи широкий спектр пристроїв і каналів комунікації, тому термін «мультиканальний маркетинг» (або omni-channel, де omni означає «присутній всюди») став дуже популярним серед маркетологів.

Що таке мультиканальний маркетинг?

Мультиканальний маркетинг - особливий механізм взаємодії з аудиторією споживачів, який здійснюється шляхом використання всіх доступних каналів комунікації. Він значно підвищує ефективність рекламної кампанії, робить її більш стабільною, прискорює просування продукту на ринку, дозволяє залучити максимальну кількість зацікавлених клієнтів і утримати їх завдяки широкій присутності на ринку реклами.

Мультиканальний підхід дозволяє компаніям сформувати для себе детальний портрет клієнта і зібрати достовірну базу покупців. Завдяки цьому підходу бізнес отримує більше можливостей просування, а користувач – цілісне уявлення про бренд. З другого боку, клієнт отримує можливість доступу до всіх товарів і послуг найбільш зручним для нього способом, при цьому постійно перебуває в полі зору компанії.

Доцільність застосування.

Сьогодні рекламодавцям надано широкий вибір механізмів взаємодії, між якими споживач легко та часто перемикається. До таких каналів належать телебачення, радіо, зовнішня реклама, інтернет-реклама, мобільні додатки, соціальні мережі, електронна пошта тощо.

Практика свідчить: для того щоб ознайомити потенційного покупця з новим брендом або запевнити його у престижності бренду, доцільно застосовувати всі доступні рекламні канали. Для прикладу: багато хто зараз переглядає сайти та спілкується в соціальних мережах при увімкненому телевізорі в фоновому режимі. Після почутої телереклами певний час повідомлення зберігатиметься у підсвідомості користувача, тому банер на сайті чи відеореклама в програвачі принесе значно більший результат, ніж розміщення реклами на одному з майданчиків.

Залучення радіо, телебачення та інтернету.

Відштовхуючись від специфіки діяльності нашого агентства, схарактеризуємо особливості залучення таких каналів, як телебачення, радіо та інтернет, при реалізації масштабних мультиканальних кампаній для підвищення престижності бренду, товару чи послуги.

Прийнято вважати, що реклама на радіо та телебаченні надто дорога, до того ж визначити результати від неї майже неможливо. Ефективність інтернет-реклами легко перевірити, але чи дасть вона необхідне охоплення? Як же досягти найкращого результату в цих напрямах?

  • Радіореклама. Для найбільшої присутності на рекламному ринку пропозиції від радіостанцій із різними рейтингами та розцінками на рекламні блоки об’єднують у певні пакети, наприклад, наші спеціальні пропозиції. В такому разі можна досягнути найбільшого охоплення за ціну, меншу ніж при розміщенні на окремих радіостанціях.
  • Телереклама. Оскільки вартість реклами на телебаченні суттєво залежить від сезонних коефіцієнтів, варто уточнити у менеджерів, коли ціни перебувають на доступному рівні, та коригувати терміни рекламної кампанії для максимальної кількості виходів за той самий бюджет.
  • Інтернет-реклама. В рекламних кампаніях, спрямованих на забезпечення впізнаваності бренду, важливі не переходи на сайт та конверсії, а загальна присутність. Для цього варто використовувати модель CPM – форма співпраці, при якій оплачується не клік по банеру, а показ тисячі банерів. Саме на таких умовах ми пропонуємо наші пакетні пропозиції.

Багатоканальний маркетинг прагне поєднувати інновації з традиціями. Їх поєднання сприятиме двосторонній взаємодії, яка забезпечує ефективні результати і для компанії, і для клієнта.